klik..!!..klik..!!..

Wednesday, October 27, 2010

***happy birthday mama***

..::Salam::...

hari ni 27 Oct 2010 hari lahir mak aku yg ke-??...
aku nyaris2 terlupa nak wish kat mak aku ni...
mula2 nya awal pagi dah igt nak call...
teringat lak pg2 mak aku ni selalunya busy...
almaklumlah bisnesswoman....heeee~...
jadinya aku pun amik keputusan nak call ptg2 sket....
cammana aku bley terlupa...mlm baru teringat....terus aku call...
hurrmmm...mula2 aku wat2 terlupa birthday dia hari ni....
sembang2 dulu...baru aku tnya hari ni hari ape....
mak aku pun mula la keluar ayat2 ala merajuk dia....

"igtkan hang dah lupa dah birthday mak"

"mana bley lupa...saja call lewat x mau kacau mak pagi2...mak nak hadiah apa"
(ayat cover...ngehehe~...)

"mak nak enset...enset mak rosak..."

"ok2...nnt org belikan yg mcm dulu...(nokia bodow2)"

"mak x mau yg mcm dulu...mak nak yg ada lagu2 ngan kamera...
senang lps ni mak sent gambaq ja kat hang....
hang pun xyah risau dah...hang tgk gambaq ja tau mak sihat...."

walaweeiii...mak aku sekarang ni semakin advance...
nak enset yg ada kamera...huhu...actually aku dah beli hadiah nak kasi dia...
tapi dah dia nak enset...aku kena la belikan...

hurmm..nak beli enset ape ye nak kasi kat mak aku ni...
nasib bek dia x minta enset iphone 4G...

hahaha...sbb aku punya iphone pun stok xde skang ni....
mak...nnt anak mak sorng ni belikan enset yea...
agak2 nya ape la kakak ngan kak yah aku bagi kat mak aku?....
kalau mak aku mnta enset jugak kat diorng maknanya 3 enset la mak aku dpt....
confirm adik aku yg bongsu akan pow kat mak aku....
bukan boleh caya ngan adik aku sorng tu....heeeee~...
pape pun xpe laa...x ke mana gak...adik beradik sendiri juga....nggeeeep~.....

SELAMAT HARI LAHIR MAK....
SEMOGA PANJANG UMUR DIMURAHKAN REZEKI...
DIBERI KESIHATAN YG BAIK.....
SAYANG MAK.......MuuuUUUAAAAaaaaahhhhhhh!!!!!.....

Sekian
..::Wassalam::..

3 comments:

  1. happy belated birthday auntie.. smog pjg umur dan murah rezeki selalu.. amin..

    hajat nak invite u baca blog t.. nk ur emel add.. ni emel t, ruziawatibukhari@yahoo.com

    tq n take care

    ReplyDelete
  2. epi belated bfday auntie!~

    mak2 sekarang da maju...hehe


    btw..

    do folow me yeah?

    http://owlkieranaa.blogspot.com/

    tq!

    ReplyDelete