klik..!!..klik..!!..

Friday, October 8, 2010

..::Salam::..

hari ni adalah hari terakhir bulan Syawal...
hurmm...cepat betul masa berlalu...tup...tup...dah 29 Syawal...
tahun ni aku tak sempat nak buat open house...
kalau x setiap tahun aku x pernah tak buat...
tapi tahun ni masa tak mengizinkan...heee~....
tambah pulak housemate pun sgt2 la sibuk...
so, conclusion nye thn ni
TAKDE OPEN HOUSE.....
huhuhu....
ramai juga kawan2 yg tanya aku....
"Bila nak buat openh0use???"
aku jawab:
k0rang datang je la rumah aku kalau nak datang...
tiap2 hari rumah aku terbuka...
tapi...............
kena bagitau dulu la....boleh gak aku prepare ape yg patut....
xde la nanti aku jamu biskut kering dgn air sirap je...ahakz...
...ehsan dari mr yahoo...

tapi budak2 suka makan biskut kering kan??...diorng x tau mkn kuih2 raya ni....ngeeepp!!!...

...thx mr yahoo...

hurm...esok ada kawan lama aku a.k.a exh0usemate aku time study dulu nak dtg rumah..
so, ape aku nak jamu kat dia yek???....
agak2 ada x lagi org jual lemang kat tepi2 jalan es0k?....
huhuhu..kalau xde terpaksa la aku 0rder pizza.....

heeee~...dipenghujung Syawal ini aku ingin mengucapkan
"Selamat Hari Raya...Maaf zahir dan batin"

sekian...

..::Wassalam::..

No comments:

Post a Comment