klik..!!..klik..!!..

Saturday, October 16, 2010

***wayang + weekend = happy***



..::Salam::..

wow!...apsal la bulan ni aku malas sgt nak update blog...
hurmm...mungkin disebabkan kebelakangan ni aku sgt2 sibuk....
nak marking paper trial lagi...dgn nak wat soalan end year exam lagi...
oooo....boleh pecah kepala kalau tension2 camni.....huhu...
so, utk tidak menambah ketensionan ni ape kata kita pergi menghiburkan hati dan merehatkan mental yg tgh serabut....
heeee~...ape lagi...wayang laaaaa......
tapi nak tgk wayang time tgh kepala otak berserabut ni pun kene tgk gak nak tgk m0vie ape....
weekend yg lepas tgh2 kepala berserabut boleh plak aku layan cite 'Wall Street'....
hahahaha...midnite plak tu...alamatnye aku mmg tido laaaa.....
muvie yg kene aku berfikir byk2 ni mmg aku x minat langsung....
wat sakit kepala otak jew....lebeh bek aku tidow...yeeeeaaayyyy!!!!

hah!...layan citer 'Jangan Pandang Belakang Congkak 2' pun terbaik gak....heeee~
pecah perut aku ketawa dlm wayang...nasib baik x ramai org...
walaupun cerita tu byk yg karut x terima dek logik akal....
hahaha...ade pulak pelakon tambahan dlm cerita ni...
lepas je tgk wayang aku n da gangs lepak kat Restoran Devi's TTDI....
pekena capati 2 3 keping sblm pulang ke rumah....ngeeeppp~...

sekian

..::Wassalam::..

No comments:

Post a Comment