klik..!!..klik..!!..

Tuesday, November 16, 2010

***hari terakhir di SMTG 2010***

...::Salam::...

hari ni hari terakhir persekolahan...hari ni juga hari terakhir aku berjumpa dgn students aku...
sedih pula aku nak berpisah dgn diorang...walaupun hakikatnya slps ni boleh je berjumpa....
sorang demi sorang dtg jumpa aku minta maaf dan mohon restu...hurrmmm....
mmg sgt2 menyedihkan...aku tabahkan hati dan kuatkan semangat supaya tidak terus mengikutkan perasaan sedih aku ni...bercurah-curah airmata anak murid kesayangan aku...
ku pujuk supaya tidak terus bersedihan...lepas ni kita masih lagi boleh berjumpa....

yg paling sedih masa students paling nakal dtg minta maaf...siap bersila kat atas lantai sambil menyanyi lagu 'maafkan kami'.....heeeee~....
cikgu selalu memaafkan korang semua....cikgu marah bukan sebab cikgu benci....
cikgu marah sbb cikgu sayang kat korang semua...
nak tgk anak2 murid cikgu berjaya di dunia dan di akhirat....huhu....sedih giler....

tapi dlm kesedihan tu aku sempat bg nasihat...
jaga diri baik2...kat mana kita berada kita kene jaga diri....
jaga solat...banyak kan mengaji supaya hati tenang masa jwb SPM nnt...
fokus pada SPM x lama lagi....cikgu halalkan segala ilmu yg cikgu ajar selama ni...
(setiap students yg jumpa aku, ini lah ayat yg aku bg)....
mcm hafal skrip lak.....ngehehehehe....

apapun...aku harap sgt students aku berjaya dlm SPM ni....
selamat menjawab SPM....
sayang korang semua....muuuaahhhh.....

..::Wassalam::...

No comments:

Post a Comment