klik..!!..klik..!!..

Monday, October 4, 2010

***hari utk membalas dendam***

..::Salam::..

entry hari ini adalah kisah aku di hari semalam...heeuuuw~...
sbb semlm 1 hari aku sibuk membalas dendam...
hah!..mesti k0rang x sabar2 kan nak tau aku nak balas dendam ape...
heee~...ade ke org nak tau citer aku ni...perasan betol la kou ni chemah oooiii...
(hahahaha..peduli ape aku...ade aku kisah?...)
aku nak citer jugak kat sini...

setelah beberapa hari aku terperuk kat rumah x keluar ke mana2...
finally, semlm aku kluar dari jam 10pg sampai ke jam 1.00pg...(tgh mlm tu)...
ni gambar aku semlm...hahaha...kalau korang perasan aku selalu tngkap gambar ngan pakwe aku ni...heeee~....kualiti gambar pun x memuaskan...ye la guna kamera phone je...

1st aku gi join perjumpaan raya club toyota vios tuner kat seri kembangan...
memandangkan aku seblm ni berpuasa...berbuka puasa pun ala kadar je...
so, semalam bermula sesi membalas dendam...yuuuhuuu...
mkn x igt...nasi beriyani tu.....best woooo....
meriah sgt...semua org dtg dgn baju raya masing2...aku??...baju lama je...
bukan org tau pun...heeee~...

lps pergi ke perjumpaan raya club toyota vios tuner aku terus gerak ke Sekinchan...
kenduri kahwin member...tapi yg menyedihkan aku smpai lambat...
semua org dah mengemas...khemah mkn pengantin pun tgh tggu diruntuhkan je....
huhu...tapi mkanan tetap ada....makan lagiii.....yeeeeaayyy....

alang2 aku dah sampai ke Sekinchan aku terus lajak ke Bagan Datoh...kg housemate aku...
nak tgk housemate main bola...liga kampung...layankan je laaaa.....
lepas abeh game bola aku terus balik ke umah parents housemate aku...
bukan nye jauh pun dr padang tu....heeee~....
sampai je kat umah sibuk la mak dia menghidang makan malam....
wow!!!....gulai ikan...sedaaaapppp nyeerrr....makan lagiiiii.....
hah!!!...nak pecah perut aku dibuatnya....byk giler aku makan harini....
lepas siap2 mandi n solat...aku terus bawa housemate aku balik kl....
hurrmmm...biasalaaa.....kalau dah penat...aku la yg kene drive kete...
dia kat sebelah x sampai 10 minit perjalanan terus zzzzz....zzzz....zzz...
elok la jugak...xde org membebel dgn cara pemanduan aku....heeeee~...
yg pelik nya aku langsung x mengantuk time aku drive...
kalau x dgn perut yg melampau kenyang ni tentu aku mengantuk giler....
tapi Alhamdulillah...akhirnya selamat juga aku sampai ke rumah....
heeeee~.....

sekian...

..::Wassalam::..

No comments:

Post a Comment