klik..!!..klik..!!..

Tuesday, July 6, 2010

***merisik??...***

...baru nak start meeting kat bilik Pk HEM, tiba2 member sekerja panggil aku...
katanya ade org dari Pusat Koko Neg. Selangor nak jupe pasal nak set aktiviti flying fox ngan orienteering tuk perkhemahan perdana Jumaat ni...
terpaksa aku postponed kan meeting ni...memandangkan dah ade org luar dtg...nnt susah lak nak set masa ngan dorang ni...

masuk2 je pintu pejabat org tu terus tersenyum...
hah!!...alamak!!...aku punya sifu time kursus jurulatih dulu...
aku punya terkejut batak xtau nak wat ape lagi...terus duduk sebelah Pk Pentadbiran...tersipu2...malu la konon...ngeep~...

bley plak dia cerita pasal aku kat Pk Pentadbiran...
belajar x abeh...alamak!!...kantoi...!!..hurrmm..pekak kan telinga je laa...
mmg time aku kursus hari tu I'm always finds an excuse for not helping...
malas nak join..pulak tu aku kene ganti org...lg la perasaan x puas hati time tu membuak2...hahaha...tahun ni lak aku byk kali tolak tawaran jadi jurulatih...
bukan nya ape...aku selalu dpt jd jurulatih aktiviti air...
mmg tak la klu aktiviti air ni...lg cepat la muka aku terbakar...
dah la kulit sentisitif jgn ckp laaa..
aku pun x tau nape la diorng ni bg aku aktiviti air...
bukan nya aku pandai berenang pun...setakat ade sijil Star One Kayak je...
tu pun dulu byk mengelat time amik sijil tu...hahaha...

Pegawai Pusat Koko tu kata diorng datang ni bukan setakat nak set aktiviti tuk perkhemahan ni...dorang dtg nak merisik aku samada betul2 dah xnak jd jurulatih kew?...
hurmm..ape aku nak kata...ape yg bley aku kata hanya INSYAALLAH...sambil tersenyum...
dlm hati aku kata "aku mmg xnak terlibat langsung dgn bende2 ni sume...penaaattt!!!!..."heeee~...

xsampai setengah jam aku minta diri...
nak wat meeting ngan AJK Makanan tuk perkhemahan...
bukannya ape...rase x selesa lak ngan dorang ni...
maklumlaa...byk tolak tawaran...menipu plak tu time amik kursus...
hahahaha....terus aku minta partner aku tunjukkan tpt tuk wat aktiviti tu...hikhik....
(melarikan diri)...

3 comments: