klik..!!..klik..!!..

Thursday, July 22, 2010

***makan + melantak...***






balik dari sekolah giler lapar...
terus pergi kedai mamak Pelita kat Bangsar...
walawei...korang cuba teka ape yg aku mkn kat situ?...
hah!!...ni yang aku makan...

nasi + ayam goreng + telur masin + sotong + gulai kambing +udang


hehe...giler banyak aku makan...
xpernah aku mkn kat sini byk mcm ni...
aku selalu gak tgk 1 of my fren selalu je amik cam ni...
tiap kali dia mkn kat sini dia punya bil tuk makanan saja mesti lebih dr RM15...
heee~...so, hari ni aku try la wat mcm dia...
time nak amik makanan tu x tau aku nak amik yg mana...
x pandai aku mkn banyak2 ni...
selalu aku mkn cukup 1 sayur + 1 lauk....
ni hah!!!...amik kau...giler banyak...
nak mkn yg mana 1 pun x tau...
aku punya bil tuk makanan saja hari ni RM18...
mak aiiihh...mahalnya...


hah!!..amik kau... x abeh pun...nafsu je lebih...
nasib baik ade org tlg abehkan sket2...
tp dia pun x larat...
eh!..eh!..giler berterabur aku mkn...
ish!!...malu aku...burok lantak betol...heee~...
korang sume jgn ikot mcm aku tau...
burok perangai...

...~peace~...


2 comments:

  1. errm. cedapnyer..badn kecik mkn banyak.

    ReplyDelete
  2. hah!!..sekali jew..pastu x leh dah nak mkn byk2 mcm ni...kembang tekak....

    ReplyDelete