klik..!!..klik..!!..

Saturday, July 24, 2010








...masak mee goreng??....
alaaa...dapur umah ni mmg dah lama x berasap...tup..tup...ada org suh masak...
mee goreng pulak tu tuk dinner...
alasan yg dia suruh aku masak sbb dia x mkn time aku msk mee goreng masa tgk world cup
kat umah aku....alalaala...sian nye kou...padan la muka kau...
sapa suruh x mkn time tu...heee~...
teringat lak aku mkn nasi kandar smpai RM18...
aku terus jew ajak dia mkn kat situ...

hah!!..amik kau...baru puas hati...
nak mkn mee goreng aku lain kali yek...
tggu barang dapur umah aku ada...baru aku masak....
hahahahahahahahhahahahhahahahhaha....
siap burung puyuh menari-nari lagi kat dlm pinggan....

...nasi + ayam + sotong + burung puyuh + sayur = RM15...

...hah!!...yang ini sup ekor...kat kedai mamak Pelita ni sup nya mmg pekat kaw...sedap...!!

huurrmm..memang puas hati la...hajat nak mkn mee goreng mamak pedas aku tu
korang postponed je dulu...banyak lagi masa kan...
susah2 sgt kalau dah teringin bebenor...order je kat kedai mamak PELITA nii....
sbb aku rasa mee goreng mamak kat kedai ni sama je rasa ngan mee goreng yg aku wat...
hahahaha...(statement yg sgt keji)...x bley blah....

...wasalam...
~peace~

5 comments:

  1. wahh..sedapnyee makanan tu..hehe..belanja la..hehe

    ReplyDelete
  2. sedap nampak...uhuhu

    baca2 n follow sini juga...
    http://sesedaporen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nenek moden: jom2...saya belanja...mmg sedap...heee~

    yui92: yup...bkn nampak je sedap...rase pun sedap...

    ReplyDelete
  4. aduss..bunyikk sudah perut nihh.. :P

    ReplyDelete
  5. misyamissyou: jom ar kita makan ramai2...

    ReplyDelete