klik..!!..klik..!!..

Tuesday, March 9, 2010

***flite delay***

x abeh2 nak menipu...xpew2..aku dah bley tau muka menipu ni...flite sepatutnya kul 8.00mlm td..tp apsal smpai umah kul 11pg...hurrmm..katanya flite delay..kul 9 pg dr singapore...aku pun mls nak tanya byk smpaikan kwn aku tepon ngamuk2 tnya laki dia tido mana mlm td..dia bgtau aku yg diorng mmg dah blk sini mlm td..siap pegi clubbing bagai...nak wat camne??..mmg kaki clubing..kwn aku ni mengamuk bukan sbb ape..anak tgh sakit kat hospital bley plak si bapak ni gi enjoy mcm xde anak bini...hurrmm..mmg x patut...tp nape yek..aku mcm x kisah jew dgn ape yg diorng wat...klu aku dulu mmg aku tengking + mengamuk sakan bila tau dia menipu...mgkin ke aku dah fedup??..aku mmg dah perasan yg dia hide sumthing dr aku...aku wat2 kemas brg n tgk pasport dia...hah!!..terbukti yg diorg mmg dah blk mlm td..flite kul 8.00mlm...cop kat pasport n tiket flite sbg bukti...xpew2...lps je dia selesai solat asar aku terus mnta pnjelasan..nape mesti nak menipu??...x mengaku jugak..ok fine!!..i try call bos dia..no answer..aku try lak call kwn dia yg sorg ni..aku mmg percaya ngan kwn ni...mmg baek n x penah menipu...aku tanya flite pulang masia kul bape??..dgn tergagap dia bgtau flite kul 11pg td..haahh!!...kan???...sorg kata flite kul 9...yg sorg lak ni kata flite kul 11...huuurrrmmm...nak menipu tp xpandai...nak tipu plak wife yg educated mcm kitorng ni mmg salah laaaa.....cek hndphone ade gambar dlm flite n date mlm td...huurm..mls nak ckp byk...finally, aku pun bgtau kat member aku ni a.k.a wife org...diorng memang SAH MENIPU!!!!!!......

No comments:

Post a Comment