klik..!!..klik..!!..

Sunday, March 21, 2010

...2 jam tido...

mlm td berborak ngan member sampai kul 2 pg...xengat punya berborak...ye la...dah lama x jupe ngan member sorang niii...actually, last nite we hangout at hartamas square...huurrmm..igt kan bley ar lyn af8 kat situ..sbb sblm ni pun diorg ada psng kat skrin besar...tp tersgt la sedey diorng tayang bola...adoooiiii...punah harapan....bkn aku laaa...kwn aku yg sorng niii...hikhikhik..dia ni fanatik gile ngan af niih..alang2 dah xley tgk af n wifi pown x ok aku ajak member2 aku lepak kat umah...berborak punye berborak...x igt jam dah kul 1pg...kwn aku yg sorng tu mmg dah hanyut...zzz...ye laahh..sok pg dia dah kene gi lcct...blk sarawak...eh!!...aku yg kene hntar dia...huurmmm..xpe laa...mata aku x mengantuk pown lagii...aku pun smbung berborak smpai kul 2pg...tu pun member ckp nak blk dah...klu x mmg sampai ke subuh kitorng berborak...asben pun baru je balik dr kuar ngan member2 dia...

kitorng decide nak tido kat depan tv...klu tido kat dlm bilik takut xterjaga...haha..mklumla tilam empuk...kul 4.45pg kwn aku kejut kan aku...aku mmg dah sedar dia mandi...cuma nye mata ni jew yg xbley nak buka...asben aku lak terus kuar pnskan enjin kete...pastu bley lak dia smbung tido dlm kete...cnfirm la aku yg kena drive...huhu...mmg aku dah agak dah....

flite kwn aku ni kul 7pg...so, kene ade kat sana sejam awal...means kul 6 mesti dah ada kat sana...ape lagi...pecut laaa...seb baek jln lengang...aku tgk asben lak sedap tido kat sblh...120km/h - 14okm/h aku bantai...haha..klu ade speed trap niii...mmg kena laaa....smpai kat lcct 10 min lg kul 6pg...hurrmm..mmg bajet aku sampai sblm kul 6....

sedey lak tgk kwn aku msk pintu pelepasan...bila la lg aku bley jupe dia....xpew2...next skewl holiday jgn lupa turun kl...kita hangout lagi yek.....take care tau....daaaa.....

No comments:

Post a Comment