klik..!!..klik..!!..

Tuesday, March 16, 2010

...beautiful day...

waaahh!!!..best nye today...my mom n sis dtg umh.. kul 11am umah aku dah jd riuh ngan suara anak2 sedara aku...first benda yg anak sedara aku tanya mesti kete besi...kete besi ni mmg mainan yg selalu ank2 sedara aku maen klu dtg umah aku niii...huurrmm..dah lama diorg xdtg umah aku...spt biasa klu diorg ni dtg, mula la aku sibuk masak bg diorg mkn..klu aku jew duk umah mmg x berasap dapur umah aku...hikhik...kat dlm peti ais aku cuma ade cheese hotdog...aku pun mula la merebus hotdog..bkn maen suka lg ank2 sedara aku ni mkn...ibu diorg (adik aku) kata nasi lemak yg ibu msk x mkn pun...hotdog ni jugak la yg laku nyee...

mak aku lak sibuk ajak aku gi chow kit...dia kata kak seri dah tggu lama kat situ..nak beli brg sama2...kak seri tu bibik mak aku...huurmm..bkn maen rapat lg mak aku ngan bibik dia niii...gi mana2 pun bw sekali bibik...

haha..umah aku kembali berselerak ngan askar2 ni...aarrrgghhh!!!...mcm ape jew...aku pun mula berserabut kepala..xbley tgk umah mcm niii...sabar...sabar...nak marah budak lg...mmg betol la asben aku kata yg aku ni xbley ngan budak2 kecik ni...nak marah jew..patut la ngajar sek men...klu aku ngajar sek ren mcm mana la aku niii...mesti everyday tension...got high blood presure...naseb bek aku ni teknan drh rendah..huhuhu...

after my mom n sis blk umah msg2...aku ajak my asben lepak minum kat kdai mamak area bangsar...dahaga sgt2...lagipun mls aku nak lepak kat umah yg panas berkuap...huh!!...it's really exceptionally hot today...do u think it will rain??...huuuuhu..sah mmg nak ujan...masa aku lepak, asben aku ckp yg dia terasa ngan mak n bapk dia yg dtg kl x singgah umah pown..klu x dulu umah kami la tpt persinggahan diorng..skang ni anak yg sulong(abg mok) jd tmpt persinggahan...huurrmm.. entahlaa...aku ckp maybe mak terasa ngan aku sbb tiap kali diorg dtg aku jarang masak..selalu mkn kat luar...asben aku lak kata maybe mak n bpk terasa sbb asben aku x baek ngan abg dia ni...huurmm..biarla..yg penting kita tau tanggungjwb kita sbg anak n menantu...it's up to them either want to accept us or not...heee~...peace~....

No comments:

Post a Comment