klik..!!..klik..!!..

Thursday, November 25, 2010

***happy Birthday Abah***

..::Salam::..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Hari ini 25hb Nov 2010 genap usia abah aku 55thn....
wow!...abahku masih muda...heeee~...ape rahsia nya yek...
setahu aku abah aku ni selalu jaga pemakanan dia...
makanan kegemaran dia ulam-ulaman...cicah ngan sambal belacan....
walaweeiii...meleleh air liur....

abah aku ni byk petua kecantikan dan kesihatan...itu sebab dia nmpak muda sentiasa...heeee~...
aku nak kongsi kat sini petua abah aku...
dulu masa aku kecik2 abah aku selalu ckp....
kalau nak muka berseri2 ambik air sembahyang selalu....
abah aku ckp kalau nak muka kita berseri2 seperti cahaya bintang, amik air sembahyang bila terdengar azan...
kalau nak muka kita berseri2 macam cahaya bulan, amik air sembahyang sebelum azan...
kalau nak muka berseri2 mcm cahaya matahari, amik air sembahyang sebelum azan dan mengaji sehingga waktu solat masuk....
hurrmmm....bukan susah kan nak nampak cantek...
xpayah nak pegi cucuk botox sana sini....amik air sembahyang je boley nek seri muka....

hurrmm...pape pun...aku doakan supaya abah aku dipanjangkan umur, diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki....semoga Allah merahmati abah...
sayang abah byk2....muuuuahhh...muahhhh...muuuaaahhhhhhh!!!......

..::wassalam::....

No comments:

Post a Comment