klik..!!..klik..!!..

Friday, November 19, 2010

***satu hari berchatting***

..::Salam::..

hari ni cendoimanis giler chatting...dari pagi sampai la ke petang....
alkisahnya....dah lama x jumpa ngan member aku yg sorang ni...
sejak tahun 1999...punya la lama...11 tahun kot x jumpa....
dia ni classmate aku time kitorang study sama2 kat Kolej Matrikulasi....
baru jumpa kat laman sosial a.k.a facebook....
mula2 tu dia x bape kenal ngan aku...yelah....dia time tu x abeh belajar pun....
masa belajar pun asik berkepit ngan makwe dia je...
aku lak time tu low profile....heeeee~...
sampai part 2 je...pastu dia berhenti....dia berhenti sbb ape aku x pasti....
byk subjek yg fail kot....hahahahhaaaa.....
(menurut ape yg dia kata)....

best giler chatting ngan mamat ni...sempoi...mcm dulu gak perangai dia....
bila cerita blk zaman kat kolej tu terbahak2 kitorng ketawa....
yelaaa...byk kenangan kot time tu....dgn lecturer yg sempoi giler.....
ntah cam mana bley terkeluar cite pasal sorng lecturer ni...
alkisahnya lecturer ni mmg suka ngan mamat ni....hahahahaha....
lecturer ni ajar biologi...manis muka nya...ckp pun lembut je....
tapi sian kat mamat ni...lecturer tu dah kawen...huhu...
ahhh!..mamat ni pun dah kawen gak...
tapi bkn dgn classmate kitorng yg dia kapel dulu....
cinta zaman muda...bak org kata 'cinta monyet'.....heeeee~....

aku mmg respect giler ngan mamat ni...
walaupun x lepas study kat matrikulasi dulu...
skang ni dia dah berjaya....byk kali gak masuk tv...Alhamdulillah...
aku tumpang gembira dgn kejayaan kwn aku sorng ni....
skang ni dia kerja ngan air force...walaweeeiiii....
aku ni pantang tgk mamat2 yg pakai baju uniform ni...hensem siutttt.....
tergugat iman...heeiisshh...ke situ plak aku ni....

yg lawak nye hari ni....aku chatting ngan dia smpai tertido...
lps bgn tido aku boleh smbung chatting blk....
hahahahaha.....mcm xde pape yg berlaku....
lama gak kot aku tertido...hahahahha...sengal betol aku....
heeeee~...tp xpe...dia pun kepala lebey kurang aku je....
sengal....ting tong...bengong....hikhikhik....

..::Wassalam::..

2 comments:

  1. oit, sapa mamat nii??
    aku rasa mcm tau jer..si azman kan???

    ReplyDelete
  2. hahaha....ko igt dia lg?...mamat sengal...heeee~
    (abeh aku klu dia tau aku kata mamat ni sengal)......

    ReplyDelete