klik..!!..klik..!!..

Thursday, May 20, 2010

***Ya Allah...perkenankanlah doa ku...***

Ya Allah...
aku berlindung kepada-Mu daripada perasaan sedih dan duka...
dan aku berlindung kepada-Mu daripada sifat lemah dan malas...
dan aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan kedekut...
Aku berlindung kepada-mu daripada beban hutang dan penindasan orang....

Ya Allah....
sihatkanlah badanku....
sihatkanlah pendengaranku....
sihatkanlah penglihatanku.....

Ya Allah...
aku berlindung kepada-Mu daripada kufur dan kefakiran...
aku berlindung kepada-Mu daripada seksa kubur...
tiada Tuhan kecuali Engkau...Ya Allah.....

Ya Allah...
Engkaulah Tuhanku...
tiada ada Tuhan kecuali Engkau sahaja...
Engkau yang menciptakan diriku...
aku hanyalah hamba-Mu...
aku berusaha sedaya upayaku untuk memegang janji dengan-Mu...
aku berlindung kepada-Mu Ya Allah...
akibat dari kejahatan yang terlanjur yang telah aku lakukan...
Ya Allah aku mengaku nikmat-Mu kepada aku...
dan aku mengakui juga akan dosa-dosaku...
maka ampunilah aku...
tiada yang dapat mengampunkan dosa kecuali Engkau....
Ya Allah.....

2 comments:

  1. insya Allah.. pastikan doa berterusan.. sesungguhnya Allah mengasihi hamba-Nya yg sentiasa tawaduq..

    ReplyDelete