klik..!!..klik..!!..

Sunday, May 2, 2010

***lepak di Chawan Cafe, Bangsar,,,***




janji ngan member nak lepak minum kul 5.30pm...tp aku smpai kul 6.00pm...hahaha...sungguh x menepati masa betol la aku ni....

smpai je terus aku order ginger lemon ais ngan nasi tomato ayam merah....nyum...nyum...ni bkn minum petang...mkn mlm dah ni....heeeee~....


actually aku jupe member aku ni sbb nak amik kek batik biskut marie...nak try rase kek batik cara dia wat..guna telor...aku wat simple jew...xde lak taruk telor...


rase nye not bad laa...hikhik...klu aku wat mmg simple sesimple nye...aku guna susu cair 1 tin, milo 250g, ngan butter sket...tu jew...mmg keje org malas laa...hahaha...tapi ade rase gak...



lps lepak kat chawan...aku ngan member gi pasar mlm cina kat bangsar...beli bunga ros ngan strawberi...mmg tiap2 ari ahad aku mmg dtg sini beli 2 brg tu...


bunga ni bley tahan seminggu jew...letak dlm pasu diisi ngan air...cantek kan...??..sume tu Rm5 jew..ape maksud bunga ros kuning???...next entry aku akan bgtau maksud nye yek...



strawberi ni lak 3 paket rm10...1 paket dah abeh...tnggal lg 2...sok 2 paket ni mmg abeh laaa...antu strawberi....hikhik...nyum...nyum....maaassssaaaammmmmm!!!!!!.....

1 comment: