klik..!!..klik..!!..

Friday, May 7, 2010

***Seminar Matematik***

aku kene in charge seminar ni...topik SET...menggelabah x ingat...ape taknye...mana de aku prepare pape pun...jawapan pun time aku bg seminar aku carik...haha...sengal punya cikgu...sengal2 pun aku deliver ilmu2 tu dgn baek sekali...hahaha...(...pujik dirik sendirik...)..



sepanjang seminar, aku perhatikan student2 aku ni mmg khusyuk dan tawaduk nye menjawab soklan2 yg di bagi...sblm seminar ni aku ade gak terdengar student2 mengadu ketidakpuasan hati panitia math nak wat seminar ptg2 Jumaat...tyme ni bdk2 asrama mmg sedap layan tidow...siap ade yg xnak dtg lagi...tp ape yg aku tgk sebalik nye...student2 mmg sgt suka dgn seminar ni...xde sorng pown yg tertidow atau sengaja menidurkan diri...gud2...mcm tu la klu nak SPM cemerlang...smpaikan x cukup masa...byk gak topik yg cikgu2 math smpaikan...mcm2 kaedah abeh sume kuar...tu pown x cukup masa...xpew2...next tyme kita wat lagik...tp aku rase mmg ade lg seminar2 mcm ni sepnjang tahun ni...kene prepare fizikal n mental laaaa....

kpd student2 aku especially yg amik SPM dis year, GUD LUCK!!!!........


1 comment:

  1. bestnye. rindu giler sama cikgu. masa cikgu kat sek puteri ckgu la idola sy. muaaahhhh!!!.

    ReplyDelete