klik..!!..klik..!!..

Thursday, April 8, 2010

***letak jawatan***

yeeaayy!!!!
wah!!..best giler aku msk meeting kewangan hr ni...ape yg aku pendamkan selama ni akhirnya disuarakan...sblm ni aku pernah citer kat CC (chief clerk) yg aku xde masa tuk audit ketiga-tiga akaun sbb aku busy ngan sukan merentas desa, sukan tahunan...pasni busy wat preparation tuk Perkhemahan Perdana...adooiii..byk giler kejer...

then, td tyme meeting td cc pun bersuara...

"Tuan Pengerusi, sy ingin memaklumkan bahawa Juru Audit Dalaman tidak boleh memegang sebarang jawatan yg berkaitan dengan kewangan...klu diikutkan ia adalah salah...Juru Audit Dalaman kita telah memegang jawatan S/U sukan yg byk melibatkan pengurusan kewangan..."

Tuan pengerusi pun meminta aku membuat keputusan samada mau pegang jawatan s/u sukan atau juru audit...tentu2 nya aku pilih juru audit dalaman...aku dah pergi kursus 4 hr kat Johor sblm ni..byk lak yg aku dah belajar...lagipun aku x bape nak suka berjemur tgh2 panas kat padang...huhu...terbakar muka oowwh...baru2 ni pun sukan muka aku terbakar n gelap giler...eeeeee~..xnak laaaaa!!!!....

mmg la juru audit byk keje sket...kene audit 3 akaun...akaun SUWA, kerajaan n asrama...dah nama aku ni cikgu Math...tentu2 nya keje yg melibatkan nombor ni aku suka....nak bndingkan kene wat padang tgh2 hari buta...terlari sana terlari sini...oowwhh!!!...mmg x suka...walaupun kat U dulu aku amik Degree Sports Science...huhu...sudah2 la nak melompat kat padang tuuh...

hurmm..pape pun ari ni aku dgn rasmi nya letak jawatan sbg s/u sukan...tp program perkhemahan perdana unit beruniform aku kene teruskan gak...hehe..xpe2..paper work aku tgh wat...jurulatih akan ku import dari Pusat Koku jew...hahaha...

No comments:

Post a Comment