klik..!!..klik..!!..

Tuesday, April 6, 2010

***pencurik yg bodow n busuk***

odw blk dr skewl td dpt msg dr asben...


ayg

ade org msk umah..laptop mana??..

terkejut giler aku bila baca msg tu...ape lg aku pun pecut laju bw kete blk...smpai je kat umah asben aku tercongok duduk kat depan umah..takot nak masuk..manatau pencurik tu ade lg kat dlm...buka je pintu umah aku tgk umah aku berselerak...dlm bilik bersepah beg2 aku...terus aku cek barang ape yg ilang...huhu...sgt menyedeykan...barang2 aku yg ilang:

netbook
camera
handycam panasonic
cincin kawen 2 bentuk
tabung syiling 2 botol (agak besar gak la)
perfume 2 botol

huh!!..bodow punye pencurik...bersepah umah aku...menyusahkan aku lak nak kemas umah blk...mesti busuk punye pencurik yg pecah umah aku niii...perfume aku pun dia rembat...

aku terus wat repot kat management...then wat repot polis...polis lak dtg wat siasatan kat umah aku...ala2 mcm CSI lak aku tgk polis siasatan ni...abeh lantai, pintu n pintu almari polis sapu ngan serbuk ape ntah..tuk cari cap jari...tp sgt2 sedey cap jari xde langsung...mmg pro la pencurik ni...mesti pkai glove...kunci mangga pintu pun leboh x nmpak bayang...1 keje lak aku kene mop lantai 1 umah...yelah...serbuk tu de bhn kimia...sume cadar2 n sarung bntal aku bukak basuh...geli owh bila tingat mesti pencurik tu landing kat ats katil aku....yeerrkk!!...bodow nye pencurik...huurmm..pape pun aku bersyukur sgt2 kitorng selamat...yg penting nyawa...barang yg ilang tu bley cari laen...kan??..kan??...


No comments:

Post a Comment