klik..!!..klik..!!..

Monday, February 21, 2011

***sekadar luahan perasaan***

..::Salam::..

kebelakangan ni cendoimanis sgt2 sibuk...
maklumlah menyandang jawatan sebagai S/u sukan ni bukan kerja yg mudah...
setiap petang kena stay kat sekolah tengah2 panas terik...
ouhhh...sgt2 x suka dgn keadaan macam ni...
tambahan pula kena turun training pelajar yg terpilih ke olahraga MSSD...
muka jgn cakap lah...terbakar + mengelupas =x cantek....
(gambar x boleh ditayang buat sementara waktu)
tapi apa nak buat....
saya yang menurut perintah...
minggu ni jadual aku sgt padat...
bermula ptg nanti aku kena pantau guru2 rumah sukan buat latihan untuk acara lompat tinggi...
yang x best nya aku x ada rumah sukan utk dijerit2kan beri semangat...
cikgu2 lain bersemangat utk rumah masing2....
bila lah agaknya jawatan s/u sukan ni disandang orang lain...
tgh menunggu saat2 tu....
mesti aman dan sgt2 lega.....
tuan pengetua....tolong la fahami perasaan aku ni...
ceit...macam lah pengetua kau nak layan permintaan bengong kau tu....
hurm...xpe lah...aku nak setelkan kerja yang semakin melambak....

..::Wassalam::....

1 comment:

  1. jgn risau..skejap je tu..nnti bile da abis gelupas, jadik cantik balik :)

    ReplyDelete