klik..!!..klik..!!..

Friday, February 4, 2011

***hepi burfday***



..::Salam::..

hari ni 4hb Feb hari jadi adik aku...igtkan nak celebrate sama ngan housemate aku...
tapi dia x dpt blk kg...skang kat Dungun...celebrate sorang2...hahahaha...
semalam besday housemate aku...
celebrate kat pizza hut Teluk Intan bersama adik-beradik ngan mak aku...
mkn pizza sampai nak pecah perut...

dah kenyang kitorang gi berjalan2 kat dataran menara condong....
tgk org teluk intan melalak layan karaoke kat stage Gerbang Malam...
giler meriah kat situ...
hurm...apsal ntah mlm ni x bley upload gmbar...
dpt lepas gambar ni je...
jadi laaa...

pape pun aku nak wish kat housemate aku ayat yg paling romantik....
cinta kita ibarat sambal belacan...
walaupun busuk tapi ia sedap dimakan...

ouh...sungguh mendalam erti kata2 tu....
lu pikir la sendirik...

..::wassalam::...

No comments:

Post a Comment