klik..!!..klik..!!..

Monday, January 11, 2010

Cintaku + Cintamu = Cintanya yang satu

Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami...ayat 286, surah al-Baqarah.
Alhamdulillah...kehidupan aku skang ni bertambah baik...Sume ujian dan dugaan dari Allah aku terima dgn redha..I got use the fact dat Allah had decided to make our lives not easy and being a believer..and may Allh ease it on us and give us patience and ability and overcome pain and sorrow...maybe aku semakin lupa pada Allah..dat why Allah memberi ujian dan dugaan ni pada kehidupan aku..supaya aku mengingati padaNya..Ya Allah..paling yg aku lupa adalah mengaji..dah lama aku x mengaji...patutlah aku rasa diri aku kosong jew..rasa mcm x sedap hati jew...Ya Allah..ampunkanlah hambamu ni..sesungguhnya Kau lah yang maha pengampun...

No comments:

Post a Comment