klik..!!..klik..!!..

Friday, April 1, 2011

***Bangga dgn diri sendiri***

..::Salam::..

Alhamdulillah...keputusan SPM 2010 kali ni sgt2 membanggakan...
petang semalam meeting post mortem panitia math pun berjalan lancar...
budak2 aku pun ramai yang dapat A...sgt2 bersyukur...
bangga dgn diri aku yg selalu sibuk dgn program sukan sekolah...
risau juga kalau2 ada bdk aku yg gagal...
setiap tahun matematik 100%...Alhamdulillah tahun ni pun 100%...
maknanya tiada seorang budak pun yg gagal...
meeting semlm pun xde nak rasa tension terlebey...
kedua-dua kelas aku yg aku ajar majoriti dapat A...
hanya beberapa org je yg dpt B...
tahun ni aku kena berkerja keras utk maintain gred purata aku....
huurrrrmmmm....(mengeluh panjang)....
InsyaAllah aku akan berusaha....(ceit...tuisyen pun selalu jual kat cikgu lain)...
heeeee~.....semangat lepas dpt result SPM.....

chayok...chayok....

..::Wassalam::.....

3 comments: