klik..!!..klik..!!..

Friday, December 10, 2010

***apabila diri semakin tua***



..::Salam::..

Menyambut hari lahir atau pun hari tua bersama kawan2....oppss...bukan hari lahir aku yea...
birthday kwn aku...4hb Dis genapla si tua yg beruban byk ni 29thn....heeee~...
happy birthday Aley....hah!...dah terserlah ketuaannya dgn uban yg byk...
kata nya uban tu keturunan...hurrmmm...ye la tu......

alalala....tomey...tomey....

huh!...tomey ke?....hahahaha....hurmm...tomey la sgt....
sebenarnya kek ni x laku pun...
sebab perut masing2 dah penuh ngan steamboat....
ketam, udang, sotong menari-nari di dlm perut....
mcm mana nak masuk kek ni...
cheese cake plak tu....heeeee~....

ape saje la aksi diorng ni...kalau bergambar mcm2 aksi....
heeeee~...mcm kanak2 riang pulak aku tgk.....

papepun kitorang mmg enjoy time ni...
ye laa...layan steamboat kan....
aku mmg hantu steamboat...hikhik....
dikesempatan ni aku nak ucapkan selamat hari lahir kpd aley...
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....
xlupa juga semoga menjadi org, sahabat, anak, pakwe yg baik di dunia & di akhirat....
...amiiiiiinnn.....

sekian...
..::Wassalam::....

No comments:

Post a Comment